Pazar, Mart 13, 2011

fuaraltından notlar


son iki haftadır fuar zamanı idi bu topraklarda. daha önce duyurusunu yaptığım 9. kitap fuarı bugün sona erdi. bu sene öyle abuk bir zamana geldi ki fuar, kendi kendini bitirdi adeta. havanın insanın dötünü dondurduğu günlerde haliyle kimse kitap düşünememiş ki güneşin kendini göstermesiyle birlikte ısınan dötler kendini fuar alanına atmış. adım atılacak yer yoktu salonlarda.

aslında bu sene, son güne dek gitmemin tek sebebi havanın soğuk oluşu değildi. bursa fuarı anlayamadığım bir şekilde fiyat konusunda piyasayla aynı. yani fuara gidip ucuz kitap alayım gibi bir durum asla söz konusu değil. ha tabi dandik birtakım kitapları 5 liradan 3 liraya indirmişler, haklarını yemeyeyim. ama esas alıncak kitaplar piyasayla aynı. yamulmuyorsam sadece can yayınlarında %20 gibi bir indirim vardı ki o da internetteki satış fiyatına denk geliyor zaten kitabın.

hasılı bu yıl gitmemek için çok direndim. lakin yine dayanamadım. kalktım gittim. fuar alanına gelene dek trafikte çekilen çileye değinmek bile istemiyorum. ama fuar salonuna değinmeden geçmiyeyim. o nasıl bir kalabalıktır? o nasıl bir kargaşadır? aman. fuardan çıkış ayrı bir dert. otobüs bulmak ayrı bir dert. belediyenin koyduğu servisler nerede idiler, hala merak diyorum. neyse işte. gittim, geldim. hiç bir şey değişmemiş, gördüm. ha, bir de haklarında hiçbir şey bilmediğim 3 adet kitap aldım. umarım iyidirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?