Perşembe, Nisan 21, 2011

başlıklarda kaybolmak


melaba cınım.
vizeler akıp gidiyor. çoğu gitti azı kaldı lakin öldüm bittim azizim. esasen sınavlara son gece çalışmak hep yaptığım şeydir ama artık bünyem kaldırmakta zorlanıyor. pertim çıkıyor vize geceleri. neyse 2 tane bir şey kaldı. sakin!
ne zamandır lanet olası laptopum elimde değildi. artık ben bıktım. diyecek lafım yok. hard disk problemi var sanırım. değiştirmeli. hff!
selçuk altun'dan bahsetmek istiyorum bir de. selçuk altun'u bir arkadaşım sayesinde tanıdım. ilk okuduğum kitabı da "senelerce senelerce evveldi" idi. ama beni öldürmüştü. zor okuyup bitirmiştim. bi daha da tövbe dedim bitirdikten sonra. ammaaa dayanamadım bir kitabını daha aldım. "bizans sultanı". çarçabuk bitirdim. bir de beğendim. bir de beğendim. bir ara gidip diğer kitaplarını da almayı planlıyorum. kısmet.
hoşçıkal cınım.
p.s. ya ben böyle skimsonik bir şey görmedim. insanlar böyle böyle meczup oluyorlar heralde. kaydı yayınla butonum çalışmıyor efem. yok. benim bilgisayarım bloguma yazmama izin veriyor ama yayınlamama haaaaayıııııır. neyse bir ara okulun fosilleşmiş bilgisayarlarından bloga girip yayınlayabilirsem siz de okursunuz o vakit. üzülmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?