Cuma, Mayıs 13, 2011

sevgili günlük

evet efeeem. sonunda staj düğümümü çözdüm. gayet rahat ve bir o kadar da mutluyum. yaz aylarının bir bölümünü merkez araştırma labaratuvarında bir kısmını ise coca cola'da geçireceğim. ki coca cola kısmından para bile kazanacağım. omaygad!
staj tarihlerimi belirlediğimden mütevellit tatil planları yapmaya başladım. deniz, kum, güneş... nerelere nerelere gitsem ki? felaket derecede yüzmeyi özledim. bol bol denizde, havuzda boy verip, "girince alışıyosun" klişesi yapmayı planlıyorum. belirteyim.
finaller yaklaşıyor. dertliyim. vize sonuçlarım bu kadar berbatken nasıl bir final dönemi geçireceğimi merak ediyorum. masanın başına bi çalışma hevesiyle oturup bir paragraf okuduktan sonra kalkmaya başladığım iğrenç dönemlere başladım. hof.
spor olayını çok boşladım bu aralar. hayırlısı.
az'ı bitirdim sonunda. hakan abi kurgusuyla büyüledi yine. ama alıştığımız hakan günday tarzından biraz farklıydı sanki. ama şahane azizim, şahane yine. şimdi küçük iskender zamanı. kendisinin ilk defa bir kitabını okuyacağım. meraklıyım.
üsküdar'a giderken diye bir dizi başladı malumunuz. izleyin efendim bunu. başına oturup sesli gülüyorum yeminle.
bunların dışında batı cephesinde yeni bir şey yok.
kaçanzi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?