Pazar, Eylül 09, 2012

şekerpare

melabaa;

son bir haftadır iki gün üst üste aynı yatakta bile yatamamış olmam neden blogcuğumu bu kadar çok boşladığımı size anlatır sanırım. 1 hafta içinde 5 kez şehir değiştirdim lan! ancak resmi olarak yeniden öğrenci olmak hoş bir duygu yaratmadı değil. muhtemelen vize-final zamanları hayıflanırken, tez zamanı bugüne lanet ediciim ama şimdilik problem yok.

her işini son dakikaya bırakan biri olmayı ben de istemezdim ama oldum. üzgünüm.

ev bulma, ev arkadaşı bulma gibi birtakım problemlerin önümüzdeki günlerde beni bekliyor olması büyük sıkıntı. problemler çözülene dek brokolimle ev paylaşacak olmak ise büyük güzellik. onu ayartıp kendime daimi ev arkadaşı yaparsam da hayat bana güzel.

bir de tubcuğum şöyle güzel bir blog açtı. okuyun da okuyun.

şekerpareyi de çok severim. olsa da yesek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?