Pazartesi, Ekim 01, 2012

teyzesi defterdar olan faytonla damda dolaşır

Alındın mı canım?

Şu cümleyi duyunca yemin ederim kanım çekiliyor artık. Normalde yani genel olarak şaka kaldıran biriyimdir ama artık şakanın kaka olduğu günler yaşıyorum sevgili kardeşlerim. Ben şaka kaldırdıkça bakıyorum insanlar daha çok şaka yüklüyorlar üzerime. Tabi dillerinin kemiklerini bir kenara bırakarak. Sonra da "alındın mı canım?".  Yok ya, ne alınıcam. Ben öyle de bir odunum ki ne dersen de koymaz bana.  Böyle bir cevabı içtenlikle vereceğim düşünülüyor sanırım kulislerde. Halbuki ben de kırılgan, naif, hassas bir insanım. Ama dışarıdan nasıl anlaşılıyorsam artık hani bana ana avrat düz gitseler akabinde "alındın mı canım" diye sorsalar ve ben "yok ya, sorun değil" ayağı yapsam hayatlarına kaldıkları yerden devam edecekler. Hiç sorgulamadan, acaba ağır mı oldu diye düşünmeden... Bundan sonra "alındın mı canım?" diye sonralara vereceğim cevap tek. MUZ. 

Ben de alınıyorum sevgili kardeşlerim. Akıllarda bulunsun. 



not: dün gece ki kokoreç çogzeldi. Yine olsa da yesek :( 

6 yorum:

  1. Alındım evet, bir daha böyle şeyler yapmayın, hoşlanmıyorum... diye cevap versen bu sefer de ordan yüklenip ikiye bir bunu vurgularlar. Sırf bu noktaya değinmek için bile alakasız bir konuyu konuşmaya başlayıp sonucunu buraya çekerler. Karşısındaki kişiyi rahatsız etmekten hoşlanan insanlardır bunlar. Hatta sırf o alındın mı? sorusunu sorup senin aslında alındığını bile bile hayır cevabını verişini izlemeyi severler. Kendilerinden en ufak bi iyilik gelmez bunların. Şahsen ben görmedim. Tek özellikleri rahatsız edici olmaları. Ben böyle kişileri eğer mümkünse tamamen hayatımdan çıkarmayı tercih ediyorum. Değilse iletişimi en az miktarda tutmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Greetingѕ! Very helpful аdvісе in this ρarticulаr агticle!
    It's the little changes that will make the most important changes. Many thanks for sharing!

    my web blog :: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  3. Hi there, aftеr rеаding this aωesome
    post i am too hаρpy to sharе my exрerience hегe with mateѕ.


    Here iѕ my wеb blog :: Wedding Dresses

    YanıtlaSil
  4. I'm not sure exactly why but this site is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
    check back latеr on аnd seе if the problem still exists.


    My blog pοst; seopressor version5

    YanıtlaSil
  5. What's up every one, here every one is sharing these kinds of familiarity, so it's
    fastidious to read this web site, and I used to visit this weblog everyday.


    Take a look at my web blog :: SEO

    YanıtlaSil

naber?