Salı, Mart 08, 2011

rastgele


selam.
ne haber?

uzun süredir internet yüzü göremediğimden mütevellit şu an çok mutluyum, çoşkuluyum, on kaplan gücündeyim. o nedenle mazur görün beni. bahsetmek istediğim pek bir şey yok esasen şu an. neyse.

bugünlerde pek bir yoğunum efem. yoo yoo, hayır. düşündüğünüz gibi değil. bizim holdingde yönetim kurulu başkanlığına felan getirilmedim henüz. amma velakin spora başladım azizim. baktım ki bir ortama girmeye kaltığımda göbeğim benden önce keşif turuna çıkıyor, hemen gidip kaydoldum salona. sizin için sıradan gibi görünebilir ama benim gibi susadığında su alıp içmeye üşenen bir insan için oldukça büyük bir adım bu, belirteyim. bazı arkadaşlarım bu spor aşkımın pek uzun sürmeyeceği görüşünde lakin olsun. kendimi zorluyorum. ben de biliyorum biraz fazla maymun iştahlı olduğumu ama neyse şimdilik bir sorun yok. haftanın 6 günü salondayım. oha!

okula gelince. her zamanki monotonluğunda. 17 kredi dersim var. geçen dönemleri düşününce son derece relax bir ortam. hatta öyle ki dönem başında gizli inek olmayı düşünüp alttan üstten ders alıp ganomu tavan yapacaktım ama tahmin ettiğiniz gibi üşendim. böyle iyi.

laptop hala yok. içindeki her şey gitti. fotoğraflar, şarkılar. oysa ki muhteşem bir arşiv yapmıştım. lanet gitsin.

oda'yı okuyorum bu sıralar. dışarıdan bakıldığında tam bir amerikan hikayesi gerçi. ama üslup beklediğimden de güzel. ben sevdim.
son olarak belirtmek istediğim bir şey var. kadınlar günü temalı bir reklam dönüyor kanallarda şu günlerde. kadınlar olmasaydı kadınlar günü'nün bir anlamı olmazdı gibi bir şey slogan. ben böyle saçma salak bir şey duymadım.

adios amigos.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?