Cumartesi, Nisan 02, 2011

ölmek sanmak



ölmek sanmak. ölmek sanmak. çok sıkılmak.

ses yok. ve seda da. parmak ucumda yürüyorum parkelerin üzerinde. babaanne evinde olan gıcırtı bile yok. modernleşmek diye ben buna derim. gıcırtısı olmayan ev!

gözlüklerimi taktım şimdi. uzun süredir ayrıydık. zira gözlerm kızarmış soğana dönmeden istemem ben onu. oturur kutusunda ses etmeden. kös. şimdi yarenlik zamanı bebeyim, kalk gel benimle. burnumun tepesine kondu hemen. mutludur heralde.

mutfağa gidip su içmeli. kapıyı açınca karanlık. zifir. çıt. göz kamaştırıcı artık. çıt. karanlık. çıt. aydınlık. şişe şişe su . damacana damacana. suyun tadı güzel olmalı. erikli. bir bardak. lıkır lıkır. ikinci. lıkır. çıt. karanlık.

dur, balkona da çıkayım. sabo marka terlikler bakarken yüzüme çıplak ayakla basmak taşlara. brrrr. buzzz. arabalar mola vermiş her yerde. acaba herkes uyuyunca transformers olabilirler mi? şimdilik sadece uyuyor gibiler. şşt. sessiz olayım. parmaklıkları karnımda hisediyorum. soğukmuş haa. annem görse öyle sarkmakla olmaz atla aşağı kızım derdi. ama göremez, yok. sarkayım. daha çok. daha çok. çimenlerin arasında kaç tane börtü böcek var acaba şu an? ve ne yapıyorlar? birbirlerine akşam gezmelerine gidiyorlar mı acaba? çok merak. çok merak.

artık içeri gireyim. üşüdüm. odama gitsem şimdi. otursam bir köşeye. yok yok. istemem. başka bi'şey istemeliyim. henüz karasızım. neyse odama gideyim. bu koridor da ne uzunmuş. kararsızlıklarımın içinde boğulurken kayboldum sanki. koridor şimdi labirent. pan's labyrinth.

sonunda odadayım. yatağıma yattım. tek ses bilgisayardan. anlamsız hırıltılar çıkarıyor. yastığımın üzerine bir sürü kuzu var. sarı kuzu pembe kuzu. mavi kuzu. böyle renkli kuzu mu olur, kuzum? sinek girmiş içeri. yengem olsa eliyle yakalayabilirdi. iyi ki yok. yatağım eskiden daha rahattı sanki. şimdi? ne bileyim. biraz şey sanki. şey...


uyumasam daha iyi. ders çalışmalıyım. ne kadar çok proses bilmek o kadar çok puan. 10 puan bana. kalktım. gözlüklerden de sıkıldım. başımın üzerinde yeri var artık. saç tellerimle kaynaşabilir.


bilgisayar gelsin kucağıma. hooop. ne var ne yok? blog var. giriş yapalım. yeni kayıt. boş sayfa. nerden başlasam?


ölmek sanmak. ölmek sanmak. çok sıkılmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?