Çarşamba, Eylül 07, 2011

o değil de bugün benim doğum günüm panpalar !

*
bir doğumgünümde daha birlikteyiz kankeytalar. gerçi daha önce hiç bi doğumgünümde birlikte olmamıştık ama olsun. böyle güzel bi giriş için bu gerekliydi. hakkınızı helal edin. öhöm. nerde kalmıştık? evet, doğumgünüm bugün. gerçi bitmek üzere, dakikalar kaldı. neyse.
21 yaşı geride bırakıp 22'ye yelken açtığım şu mübarek günde doğrusunu söylemek gerekirse pek de değişik şeyler hissetmiyorum. neden bilmiyorum ama her doğumgünüm öncesi bu doğumgünümün çok farklı geçeceğini düşünür ama malum gün geldiğinde yine sıradan hissederim. hep aynı şeyleri yaparım o yüzden. arkaaşlarla pastalar felan. memnun olmadığım anlaşılmasın ama bu durumdan. gayet mutluyum böyle. bugün de mutluydum yani. uzaklarda olan dostların da bu günü hatırlaması ayrıca mutluluğumu perçinledi hatta gözlerimi yaşarttı. az buz şey değil bu. zira feysbuku olmayan birinin doğumgününü hatırlamak kolay bir mesele değil.
şu an da havai fişekler patlıyor. kim yapıyorsa bu jesti benim için, öpüyorum kendisini.
*
tenks gad for evriting.
*
bir daha ki 7 eylül'de görüşmek üzere.

2 yorum:

naber?