Pazartesi, Ocak 02, 2012

duvar


merhaba.
-
öyle durgunum ki şu sıralar; yeni yıl için post atmayan yeryüzündeki tek bilogır oldum sanırım. teşekkürler, teşekkürler.
-
bugün itibariyle final tatiline girdim. ve biliyorum ki yine finallere çalışmak dışında her şeyi yapacağım bir süreç olacak bu tatil.
-
birkaç saniye önce farkettim ki bu posta yazacak herhangi bir değişiklik, hareket vs. yok hayatımda. adeta milka'nın mor ineği gibi bakıyorum hayata. karşımda tavuk dama oynuyor. ben mal mal bakıyorum. öyle yani.
-
görüşürüz.

5 yorum:

  1. finallerinde başarılar dilerim canım

    YanıtlaSil
  2. öğrencilik harika birsey tadını cıkar :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hahah biraz depresif ve eğlenceli bir yazı olmuş, final öncesi gerginliği anlıyorum ama.. :) Ben de seni bloguma beklerim, güzel yorumlarını da beklerimmm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @Rainbow Gatherer tadını çıkaramayacak kadar bezginim bu konuda :/

    @Lunapark Queen aslında gergin değilim, aksine tam anlamıyla miskinim ^^

    YanıtlaSil

naber?