Salı, Ocak 24, 2012

perseler ve gündüz kuşağı

merhaba.

tatil gibisi yok kardeşim. bunu bilir ve söylerim. hele ki sömestr tatili gibisi hiç yok. özellikle benim gibi soğuk sevmeyen bünyeler için biçilmiş kaftan. dışarda toto dondurucu bir soğuk, içerde ise çaylar, yastıklar, pijamalar. güzel yani.

bütün günü evde geçirmeye başladığımdan beri farkettim ki televizyon kanallarının -neredeyse hepsinin- gündüz kuşağı programları berbat. hepsi kötü olduğu için biri de çıkıp daha iyisini yapma gereği duymuyor herhalde. içler acısı. oturup ağlayabilirim.

yemek programları desen bi samimiyetsiz. sunucuların ortak noktası her şeye şaşırmak, her yöresel şeye aşık olmak.

giyim kuşam programları hakkında konuşmak istemiyorum. zira başlarsam sayfalarca sürebilir. yalnız ivana sert, tivitır hesabında aynen normalde konuştuğu gibi yazıyor. çok komik. yıh yıh.

evlilik programları dizi gibi. öncesini bilmeden izleyince bir şey anlamıyorsun. o yüzden çabuk vazgeçtim.

dizilere gelelim. yıl olmuş 2012 hala akasya durağı, hala arka sokaklar. içimi şişirdiler. adanalı da yayınlanıyor. ona katlanamıyorum bile. fox tv'de unutma beni diye bir dizi var. uzun süredir izlememiştim ama olayı hemen kaptım yine. haftaiçi her gün dizilerinin en güzel yanı bu sanırım. 2 yıl izlemesen de 2 bölüm izleyince hiç ara vermemiş gibi devam edebiliyorsun. nasıl bir senaryo taktiği uygulanıyorsa artık takdire şayan.

tv konusunda daha iyi bir fikri olan varsa alabilirim.


bu arada, evet, artık ben de kendimi kontol edemiyorum. tivit atıyorum.

2 yorum:

naber?