Cuma, Ocak 28, 2011

hanım koş live on ten legs çıkmış





evet, daha önce de pearl jam'in 20. yılını kutlayan bir post girmiştim lakin bundan bahsetmeden geçmek olmaz. ayın 19'u itibariyle 20. yıl şerefine hazırladıkları live on ten legs satışa çıktı.
içinde gelmiş geçmiş en iyi pj şarkılarından sadece birkaçının canlı performansları bulunuyor.
içerik tam olarak şöyle :
1. arms aloft
2. world wide suicide
3. animal
4. got some
5. state of love and trust
6. i am mine
7. unthought known
8. rearviewmirror
9. the fixer
11. nothing as it seems
12. just breathe
13. jeremy
14. public image
15. spin the black circle
16. porch
17. alive
18. yellow ledbetter

hal böyle olunca en kısa zamanda albümün edinilmesi şart oldu efem. ona göre.
bu postu yazarken dedim ki arkada pj olsun. bi konser videosu açtım. derken bir tane daha. bir tane daha. hayattımda olmayı en çok istediğim pearl jam konserinden hepsi. pink pop 92. lakin lanet olsun ki 2 yaş bu konser için çok küçüktü. ve ben orada olamadım. siz de bir ara bu konserin kayıtlarını izleyin. özellikle once, black, jeremy, alive dikkatle incelenmeli.

mütemadiyen dinleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?