Salı, Şubat 01, 2011

oku-ma-mak


kitap okuyamıyorum. ve bu durum artık iyiden iyiye zıvanadan çıkmaya başladı. korkuyorum. kitap okumayı oldum olası çok severim. kurtarımcımdır bir nevi okumak. çantamdan asla eksik etmem okuduğum kitabı. her gece en az bi 10 sayfa da olsa okumadan uyumam, uyuyamam.

lakin son günlerde bir haller oldu bu duruma. ne zaman ki elime bir kitap alsam bir sayfa okuduktan sonra anında bırakıyorum elimden. çok zorlarsam kendimi bu kez de sanki yıllardır uyuymuyormuşum gibi bir ağırlık çöküyor üstüme. altında kalıyorum. uyuyorum.

bu duruma bir son vermek için türlü türlü yollara başvurdum. öncelikle kitap değiştireyim dedim. yok olmuyor. okuma pozisyonumu değiştiriyorum. ı-ıh. bu da değil. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

sanırım kitap okuma yetimi kaybediyorum. kurtarın beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?