Perşembe, Şubat 17, 2011

hast'


ben çok çabuk hasta olurum. her kış 50 defa doktora gitmezsem olmaaaz. o nedenle kış başında radikal bir karar alarak hayatımda ilk grip aşısı yaptırdım. lakin bugün onun da bir işe yaramadığını öğrendim. -her gün bir yeni bilgi!-

hastayım. ölüyorum. bütün gece uyumadım. uyuyamadım. sırtım, belim, başım öyle çok ağrıdı ki dedim heralde son nefesimi veriyorum. sabahı edince zar zor, hemen doktora gittim. sevgili aile hekimimize. saat 8:30 olduğu anda çaldım kapısını, girdim içeri. "grip oldum sanırım, çok fenayım. boğazım, sırtım, belim. berbat haldeyim" diyerek derdimi anlatmaya çalıştım. sevgili doktorum abeslang denen şu boğaz çubuklarından birini aldı eline aç ağzını dedi. ağzımı ben daha tam olarak açamadan baktım arkasını dönmüş, masasına doğru gidiyor. bu kadar mı yani? theraflu denen herkesin evinde 1500 tane bulunan soğuk algınlğı ilacından yazdı. bu mu tababet ilmi yahu? 1 sn içinde hasta muayene etmek mi? biraz kendimi iyi hissetseydim " höy! 1 saniye içinde ne anladın, adamım?" diye kavga etmeye başlayacaktım. neyse. sustum.

hastayım hasta, canım ister pasta!

2 yorum:

naber?