Pazar, Şubat 20, 2011

taş uykusu

genelde okuyacağım kitapları seçerken ilk baktığım yazarı olur. gerçi herkes için olmasa da çoğunluk için böyle, değil mi? kitabın konusu hakkında fikir edinmeden kitap almam pek. ya birilerinden duymam gerekir ya da bir yerlerde hakkında bir şeyler okumam.



geçen gün idefix'ten bir mail geldi. yeni çıkanlar konusu. aralarında kapağı oldukça güzel bir kitap gördüm. "taş uykusu". yazarı aslı tohumcu. adını duymamıştım daha önce, yalan yok. maili okududuktan sonra "bi bakayım, iyi bi'şeyse alırım" dedim içimden. geçen gün de yolum, inkılap kitapevi'ne düştü. öylece bakınırken etrafta bu kitabı gördüm. fiyatı da uygun olunca hadi dedim, alayım. yeni yazarlar denemek gerek bazen. hasılı hayatımda ilk defa bir tanıtımdan yola çıkarak kitap aldım.

100 sayfalık ince bir kitap olduğundan mütevellit 2 günde bitirdim. konusu, genel olarak otobüs içindeki yolcuların ve şoförün aklından geçenler olarak tanımlanabilir. daha önce buna benzer bir kitap okumamıştım. lakin sözlüğe bakınca ayfer tunç'un yalan yanlış isimli kitabına benzediğini söyleyen bi entry gördüm. ne kadar doğru bilemem. okumadım ben o kitabı. hasılı kelam, eğer bu aralar çıtır çerez bir kitap arıyorsanız, alıp okuyabilirsiniz.


bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

naber?